3A Vállalat missziója

Költséghatékony és értékteremtő működéssel kiszolgálni a Megrendelői igényeket és érdekeket, fokozni a vevői megelégedettséget a magyarországi és nemzetközi olajipari Upstream-en belül.

 

 

 

 

Bemutatkozás

A Geoinform Kft., mint a MOL Nyrt. 100%-os tulajdonú leányvállalata, 1993-ban alakult meg szolnoki (Magyarország) székhellyel. A Vállalat az Upstream-ben működő operátor cégek számára nyújt olajipari szerviz tevékenységet mélyfúrásokban és termelő kutakban, az iszapszelvényezés, kútgeofizikai szelvényezés, rétegmegnyitás (perforálás), kútvizsgálat, valamint egyéb vitlás műveletek területén. Piaci pozícióját tekintve jelentős, meghatározó szerepet tölt be Magyarország olajiparának kutatás-termelési szegmensében. Az árbevétel tekintetében is a méretéhez képest előkelő helyen szerepel a magyarországi vállalatok rangsorában.

 

8

 

Folyamatos fejlesztési és hatékonyság növelési beruházások eredményeként, valamint a gondosan kialakított karbantartási rendszernek köszönhetően megfelelő színvonalú, világszerte használt eszközökkel és versenyképes árakkal áll a Megrendelők rendelkezésére. A szervizt biztosító személyzet magasan képzett, átlagosan 10-15 éves magyarországi és nemzetközi szakmai gyakorlattal és tapasztalattal rendelkezik.

 

Magyarországon a legnagyobb megrendelőnk a MOL Nyrt., de számos más operátor vállalat számára is nyújtunk szolgáltatásokat. A nemzetközi porondon Románia, Szlovénia, Tunézia és Szíria után Kurdisztánban (Irak) is jelen vagyunk, ahol hivatalosan bejegyzett céggel (Geoinform Erbil Branch) állunk a Megrendelők szolgálatára.
A Vállalat számára követendő cél az EBK tudatosság, a vevőközpontúság, a megbízható és minőségi szolgáltatás biztosítása, csak úgy, mint a fenntartható fejlődés. Ezen kiemelt fontosságú területek kapcsán szigorú belső folyamatszabályzatok, irányelvek, technológiai utasítások kerültek megfogalmazásra és bevezetésre, melyeket saját, önálló 9EBK és Minőségirányítási vezetők koordinálnak, oktatnak és tartanak karban, valamint a Vállalat vezetésével együtt végrehajtatják azokat, a Vállalat és a partnereink érdekeinek figyelembe vételével. EBK tudatosságunk és megfelelősségünk mértékét, értékét jellemzi a 2005-ben és 2006-ban elnyert MOL Csoport EBK díj, amelyre terveink szerint 2011-ben újra pályázunk. A több mint egy évtizede bevezetett minőségirányítási rendszerünk megfelel az ISO 9001:2008-as szabványnak, amely Társaságunk működését és versenyképességét pozitívan befolyásolta.

Ennek eredményeként a Geoinform Kft. 2006-ban MOL Csoport Elnöki Kiválóság díjban részesült. Célunk, a minőségirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésével megfelelni az ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek is.