A Társaság számára követendő cél az EBK tudatosság, a vevőközpontúság, a megbízható és minőségi szolgáltatás biztosítása, csak úgy, mint a fenntartható fejlődés. Ezen kiemelt fontosságú területek kapcsán szigorú belső folyamatszabályzatok, irányelvek, technológiai utasítások kerültek megfogalmazásra és bevezetésre, melyeket saját, önálló EBK és Minőségirányítási szakértők koordinálnak, oktatnak és tartanak karban, valamint a Társaság vezetésével együtt végrehajtatják azokat a partnerek érdekeinek figyelembevételével.

EBK tudatosságunk és megfelelősségünk mértékét, értékét jellemzi a 2005-ben és 2006-ban elnyert MOL-Csoport EBK díj. A több mint egy évtizede bevezetett minőségirányítási rendszerünk megfelel az ISO 9001:2008-as szabványnak, amely Társaságunk működését és versenyképességét pozitívan befolyásolta. Ennek eredményeként a Geoinform Kft.
2006-ban MOL-Csoport Elnöki Kiválóság díjban részesült.

2015-ben a meglévő minőségirányítási rendszer mellett sikeresen tanúsíttattuk az ISO 14001:2004 és OHSAS 18001:2007 irányítási rendszereket is.

Célunk, a minőségirányítási, környezetközpontú, valamint a munkahelyi egészvédelem és biztonságirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésével megfelelni a szabvány követelményeknek is.

A vezetőink elkötelezettsége szabványos irányítási rendszerek működtetése iránt a politikákban (Minőségirányítási Politika, Egészség, Biztonságirányítási és Környezetvédelmi Politika) nyilvánul meg.

Munkavállalóink és partnereinkkel történő együttműködés során kiemelt figyelemben részesítjük az etikus magatartást, az alapvető emberi jogok tiszteletben tartását, a tisztességes piaci magatartást.